2011. január 23., vasárnap

Személyes | Maturandusz és hétvége

A Maturandusz előadásokon készült képek felkerültek a Székelyhon honlapjára. Itt egy kép is található a C-s szalagról, melyet ígéretemhez híven, itt is bemutatok.


A képen annyira nem látszik, de a szöveg világos szürkével van hímezve. :) Szerintem nagyon jó lett, bár ezt már mondtam. :D Az EKG mintás M betűben még a C betű is helyet talált. Annyira tetszik! És naná, hogy Nővérem ötlete volt a minta! :D



A hétvégét punnyadással töltöttem, semmit nem tanultam, semmit nem kreatívkodtam, semmit nem olvastam...:S Tegnap megnéztem House 7. évadjának első két részét angolul. természetesen nem sok dolgot értettem meg, sőt, ha nincs a magyar felirat, gondolom még ennyit sem. De a magyar feliratot se akartam nézni, mert akkor nem tanulok az egészből semmit. És nem azzal van a gond, h nem tudnám lefordítani magyarra, hanem egyszerűen úgy elmondják a szöveget, hogy örülök, ha egy-egy mondat utolsó szavát megértem, s ált. akkor is csak azért, mert a magyar fordításból kikövetkeztetem, hogy az mégis mi akart lenni...-.- Miért nem lehet angol felirat is hozzá...? -.-
Tegnap még 2 Vészhelyzet részt is megnéztem. Most tartok a negyedik évad elejénél. Tuti nem érek a 15. évadig, mire az RTL ismét kezdi sugározni...-.- Najó, pár évadot már láttam pár éve a Viasaton meg az RTLen, de még akkor is sok van hátra...
Ma délután palacsintát akartam sütni, de végül be kellett érnem a délelőtt (najó, volt az már 1:30 is) elkészitett gyümölcssalátámmal. Egész jó lett, de legközelebb még több rumot, vanilia eszencet és mandula eszencet keverek belé. No meg avocado is kéne, azzal annyira imádom!
Ma egész nap Christine blogját olvastam. Feltett szándékom, hogy az összes bejegyzését elolvassam, el is jutottam 2010 júliusáig. :D Sajnos tovább nem(a december már megvan, mert már azóta figyelem a blogot), mert  már igy is sokáig fenn maradtam, ráadásul holnap Szentgyörgyre kell menjek...:S Semmi bajom a fogszabályzómmal, de már kicsit elegem van belőle, hogy folyton vonatozgatni kell, aztán meg agybaj, h vajon elérem-e a vonatot avagy sem... ezért is szeretem, ha apum is velem tart, úgy valahogy biztosabb érzem a dolgot. :D Remélem, holnap is el tud jönni.... különben még képes leszek, és ismét átrakatom az időpontot (az előzőt a Matirandusz próbák miatt voltam kénytelen halasztani). nem vagyok én általában ilyen, ha egész hétvégén nem havazott volna, simán elmennék én egyedül is...de így.... :/
Amúgy Christine-re visszatérve, nagyon szeretem a munkáit, remélem, egyszer az én kezem alól is hasonló szépségek kerülnek ki, illetve elég sok téren egyezik az ízlésünk is. :)
Najó, mára tényleg ennyi, még fel kell pakolnom a holnapi útra, és a sulis cuccokat sem kéne reggelre hagyni.

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből