2011. április 1., péntek

Kreatív | Delfinek

Sziasztok!

Tegnap módszertani nap volt, nem kellett menjünk suliba. Nekem nagy terveim voltak: befejezni végre a román értelmezéseimet (melyeket már egy hónapja pótlok) és egyúttal rendbe tenni a füzetemet, bioszt tanulni (kedden ismét TZ, bár minek tanulni, ha úgysem hozza meg a gyümölcsét...-.-), angol házit irni. Aztán mi lett belőle? Reggeltől estig a gép előtt ültem, és barátnőm ajándékát készítettem, közben, hogy gyorsabban teljen az idő, sikerült 23 v 24 Vészhelyzet részt is megnézni. Hihetetlen, de 12 v 13 óra intenzív csomózás után sem értem a végére. Még úgy tűnik, hogy kevés van hátra, de az a kevés is fog tartani kb 2-3 óráig. :D
Készítettem ám képeket is. Mutatom.






Az első kép még délután készült, a másik pedig késő este (vagy inkább kora éjjel^^), mielőtt lefeküdtem volna. A minta nagyon megtetszett, szerintem egyszer még magamnak is elkészítem majd. ^^
Még van jó sok fotóm az új gépemmel, majd mutatom azokat is, most viszont sietek, 20 perc múlva kezdődik az órám, addig el kéne érni. :D

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből