2011. április 19., kedd

Személyes | Új egér

Az utóbbi hónapokban egyre rosszabbul működött az én imádott egerem. Szombaton és vasárnap volt a legrosszabb, annyira, hogy hétfőn már be sem tudtam kapcsolni a gépet, mert az egerem abszolút nem működött.Így szépen felkerekedtem, és elindultam vásárolni. Barátnőm unszolására bementünk egy boltocskába. olyan kis lyuk volt, de akkora választékkal! Meg is leltem a legújabb kedvencemet. Ez is kék, mint a régi, meg mint a bútor a szobámban. :D Mindenhez passzol. És annyira jól szuperál! Imádom. :D *.*

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből