2011. július 14., csütörtök

Személyes | Megérkeztek

Még a meszelés és nagy felfordulás előtt egyik nap a városban összefutottunk Babával (még a hollandiai kiruccanása előtt^^), és átadta a blogszülinapja alkalmából felajánlott ajándékot. Sok-sok szép fonalat. majd jól is fognak jönni, amint megtanulok horgolni, kötni. Mutatok egy képecskét is. (=


Aztán alig hogy megkezdtük a meszelést (konkrétan másnap, kedden) barátnőm, Bogi hívott, hogy megérkezett a megrendelt FIMO-csomag. Elég izgatott lettem, életem első süthető gyurmáit zsebeltem be. ^^ Sajnos művészkedni belőlük még mindig nem jutott időm, de remélem, ha már egy cseppet sem leszünk felfordulva, erre is sor kerül. persze,  én kis hülye, miután leadtam a rendelést, akkor esett le, hogy bizony zöldet is jó lett volna rendelni. Hát az kimaradt. Itthon meg nem vásárlok, mert majdnem kétszer annyi, mint a neten rendelve. Szóval az már marad a következő körre.

És végül, de csak mert időrendi sorrendben mutatom be a drágaságaimat, hétfő reggel arra ébredtem, hogy anyukám a csomaggal a kezében mosolyogva állít be, megérkezett Krisztina küldeménye. Rögtön ki is nyitottam, pedig eléggé nehezemre esett nyitva tartani az álmos szemecskéimet. benne volt Fány, és engesztelésül egy pár pipacs-csat is, egy levélkére tűzve. Tudtam, hogy Fány apró, de akkor is nagyon meglepődtem, mikor megpillantottam. A kis zöld szoknyácskája a hosszú út során kicsit lelapult, de ezen problémát rögtön és pillanatok alatt orvosoltam.^^ Annyira kis cuki, őt is és a pipacsokat is imádom. Köszi Kriszta!
A Fányról készült képeket Krisztina blogjáról hoztam.






Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből