2011. július 17., vasárnap

Kreatív & Music Monday #1 | The Rasmus könyvjelző

Imádom őket. Olyannyira, hogy még egy könyvjelzőt is készítettem. Már a tavaly nyáron elkezdtem, de alapanyag hiányában abba kellett hagyjam. Aztán végre kaptam alapszínt, erre a natúrom fogyott el, ami pár hónapja szintén sikerült pótolni, bár egy hajszálnyival világosabban. Szerencsre annyira kicsi az eltérés a két szín közt, hogy még így sem vevődik észre, csak nagyon-nagyon közelről. Így nem halogattam tovább, szombat este nekifogtam, és két sor kivételével be is fejeztem (a M betűtől), aztán ma csak az utolsó simítások és a fénykép maradt hátra. (:
Imádom ezt a színkombinációt. Meg magát a könyvjelzőt is, úgy ahogy van, a hosszúsága ellenére is. (=


Amúgy a könyvjelzőről tudni kell, hogy legelőször karkötőnek indult, de már a TH után láttam, hogy ebből már csak könyvjelző lesz. Ami nem is gond, arra mindig szükségem van. (: 

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből