2011. szeptember 25., vasárnap

Kreatív | EMÖSz - piros

Termékeny hétvégém volt: írtam matek házit, olvastam háziolvasmányt, készítettem bögretésztát, kókuszos kekszet, hirtelen felindulásból készítettem egy pár fülbevalót, megcsináltam a körmömet ♥ (sajnos kép nincs róla, lemerült Sungi aksija, most töltődnek az elemek), a tegnap esti X-Faktor alatt befejeztem az "egy minta - öt színkombináció" , azaz EMÖSz-projektem piros darabját, ő az első, aki elkészült. Szerintem nagyon jó lett, nekem nagyon tetszik!
 Nektek hogy tetszik?
Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből