2012. március 23., péntek

NOTD | Csillogós fotózásra

Holnap barátnőmmel megyünk stúdióba, kicsengetési képeket fotózni. Ruhák, ékszerek már kész. (: Sőt, immár a manikűr is. Olyat próbáltam készíteni, ami mindegyik felpakolt ruhámhoz passzol,azt hiszem, ennél jobbat nem is találhattam volna, s így legalább a ma vásárolt új Farmasi fedőlakkomat is kipróbáltam. ^^










NY, Orkide ArtIst #09, Farmasi #01

És végezetül, megmutatom, kik érkeztek pár órája meg hozzám:



Nem ért meglepetésként, hisz az utóbbi páR napban Mancika igencsak gyarapodott, így tudtam, hogy pár nap múlva bizony ismét hörcsögáldás várható. Még nem láthattam közelről a piciket, de a középső képen úgy számoltam, négyen vannak.

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből