2012. május 1., kedd

HaviTOP | Április (2012)

Ismét eltelt egy hónap, nézzük a kedvenceket. ^^

1. Szülinapi Játék
27-én volt a szülinapom, ennek örömére játékot hirdettem, amire szép számmal jelentkeztetek, és nagyon sok szép dolgot kaptam tőletek. Erről egy poszt jön majd nemsokára. ^^



2. Vendégposzt: Néhány tipp bloggereknek Vikitől
Az első vendégposztnak nagy sikere volt. ^^ Még biztosan lesz hasonló.

3. Húsvéti bejegyzés
Az idén nagyon jól sikerültek a tojások. ^^

4. Hónap Alkotása
Útjára indítottam ezt a pályázatszerűséget, mely, reményeim szerint minden hónapban jelentkezni fog majd.

5. Banános kalács
Erika játékára készült, az utolsó pillanatban. :) Egy isteni finom sütemény! Én imádom. :)

6. X-szemes kérdés
Újra nekiláttam böködni. S mivel ez volt életem második ilyen próbálkozása, akadt kérdésem is a tapasztaltabb társamhoz.. :) Azóta az orchidea elkészült, már csak kontúrozni kell. :)

7. Kakaós-kókuszos piskóta és torta
A tavalyi tortám még mindig hódit. Egyszerű elkészíteni, mégis nagyon finom!

8. Hóvirág mintás köröm

9. Piros francia manikűr
Nem sikerült tökéletesen, de a célnak megfelelő volt. S a hibát rajtam kívül más nem vette észre. ^^

10. Irodalmi Kávéház a MÁG-ban
Úgy látszik, nem csak az iskola diákjai körében volt népszerű, de a beszámoló titeket is érdekelt. ^^

Ennyi lett volna április. ^^
Volt olyan bejegyzés, amit kedveltetek, de a TOP10-be nem került bele?

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből