2012. július 20., péntek

Kreatív | Csomózott békucik

Folytatom régebbi munkáim bemutatását. :)  Ezúttal a békák jönnek. Mindkettő kulcstartónak készült.

2010. március

 Ez a szépség az egyik osztálytársamnak készül szülinapjára, szerette a békákat, volt is ilyen békás versenyen, így úgy gondoltam, passzoló ajándék lesz. Az volt. ^^



 A második kis békuci volt az első. ^^ Még arra is emlékszem, hogy épp betegen otthon kuksoltam. Épp elkezdtem, mikor jöttek a fiúk a leckével. :D Sajnos túl sokági nem maradt meg a kulcstartón, de felhasználtam az egyik dzsekim cipzárjához. Azóta onnan is lekerült, most csak úgy van az írószertartóm legkisebb tálkájában. :D
2009. március

Egy tanács minden kulcstartó készítőnek: sose a kulcstartóra csomózzátok, ahogyan én is készítettem, mert úgy le fog esni. Fonatból, sodrásból készítsetek neki kis hurkot, azzal rögzítsétek.

2009. március
A képek minősége nem a legjobb, mert még telefonnal voltak fotózva. ^^

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből