2012. augusztus 12., vasárnap

TAG | Ismerj meg jobban

Még jó fél évvel ezelőtt egy román lány, Denisa blogján találtam rá, akkor le is mentettem, hogy majd kitöltötm. Aztán lassan a magyar blogokon is megjelent. Én akkor is csak halogattam. :) Most, hogy költözök a nagy gépről a notebook-ra, átnéztem a könyvjelzőimet, takarítgatok, és rábukkantam. :D Úgyhogy nem halogatom tovább. ^^

1. Kiről lettél elnevezve?
Senkiről. Mikor anyukám megtudta, hogy kislány leszek, hjvta telefonon Édesapámat, ő meg kinézte az első lánynevet a naptárban, ami kb. akkorra esett, mint a várható születésidátumon. Végül elsiettem a dolgot.^^ De amúgy sem a májusi névnapomat tartom, hanem a júliusit. Az egybeesik a Nővérkémével.♥^
Amúgy fiúnak vártak, ha az leszek, mindkét nagypapám után János lettem volna.^^
A bérmanevem a Borbála. Őt a pótmamám után választottam. Biztos vagyok benne, hogy figyel fentről és vigyáz rám. ♥ Szeretlek mani. ♥

2. Mikor sírtál utoljára?

Fogalmam sincs. Az utóbbi időben elég sokszor kiborultam, de ténylegesen már nem tudom, mikor. Mondjuk ha az is számít, hogy mindig megkönnyezem, ha a magyar sportolóink érmet hoznak, akkor tegnap, mikor Janics Natasa nyakába felkerült a bronz. :)

3. Vannak gyerekeid?
Még egyelőre nem tervezek gyerekeket. Egyszer legyen diploma, meló, megélhetés...no meg apuka.^^

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Szerintem igen. :D Bár néha elég elviselhetetlen tudok lenni. ^^ De a barátaim így is szeretnek, hiszen ezért ők a barátaim, nem igaz? :) ♥

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Igen, megesik. Anyukám szerint apai nagyapámra ütöttem.^^

6. Bunjee-jumpingolnál?Nem tudom. Ezt szerintem csak akkor tudnám eldönteni, ha már ott vagyok. :)


7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Fahéjas Cinni Minis gabonapehely. *.* 


8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
A szemük.

9. Milyen színű a szemed?
Sötétbarna, már-már fekete.

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Utálom a horrort. :S A krimit viszont naaagyon szeretem. :D Hm... Happy End. ^^

11. Kedvenc illatok?
Kókusz, tavasszal illatozó fák, sülőben lévő sütemény, hörcsögeim illata, mikor tisztába vannak tenné^^, esőillat. 


12. Nyár vagy tél?
Ősz. ^^ A telet utálom, mert mindig minden csupa jég, irtózatos félelmem van már a puszta gondolattól is, hogy ki kéne mozdulni a lakásból/suliból/bármilyen épületből. Mindig mondogatom magamban, hogy nem lesz baj, nem esek el, nem cseszem el ismét a térdem... igen, a térdemmel van gond, az ínszalagokkal, ha egyszer elesek, és kicsit is meghúzódik, nem tudok saját magamtól felállni, menni nagyon fájdalmas, a könnyeim potyognak akaratom ellenére is... szóval a telet utálom. :/ Az meg csak hab a tortán, hogy mifelénk a tél -30 körüli értékeket jelent.

A nyarat régebb szerettem. De az idén annyira forró volt, na ilyenkor utálom. Kimozdulni nem lehet, mert megsülsz, érzed, hogy folyik rólad a víz, a lakásban sem jobb...szóval ha kint vagy, ha bent vagy, rossz...éjjel aludni nem lehet. :S Utálom. :/
Az ősz és tavasz nagyjából renden van. Ha választani kell, akkor ősz. :)

13. Számítógép vagy televízió?
Számítógép. Ha kedvenc filmjeimet úgyis itt nézem meg.^^ TV-t csak ritkán, bár így is mindig hallom, hogy mi megy benne, szal képben vagyok az RTL délutáni sorozataival. ^^ Én adom sokszor az infot a barátnőmnek, aki elméletileg nézi a sorozatokat.^^ Én meg csak hallgatom.
Foci EB-, VB alatt rendszerint kiharcolom a TV-t, és nem vagyok figyelemmel a sorozatokra. Anyukámé a TV két éven keresztül, én kérek két évente 1 hónapot...azt hiszem, ennyi igazán nem sok. Ennek ellenére óriási cirkuszok vannak. ^^

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Magyarország - Balaton.


15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Ha olyan a társaság, képes vagyok rettentő hamar lefáradni, kiakadni, na akkor nem is én vagyok. :D

16. Hol születtél?
Csíkszereda, Hargita megye, Románia
Mindig mondogatom is, ha elkerülök innen, hogy csak akkor érzem magam otthon, ha megpillantom Csíksomlyó hegyét. ♥ Hegyek, hegyek, hatalmas hegyek mindenhol. ♥ Ha szép és tiszta az idő, még az Egyeskő is tökéletesen kivehető a szobám ablakából. ♥


17. Milyen hobbijaid vannak?

Aki olvas, követ, az azt hiszem, már tisztában van vele. :) Csomózás, körömlakkozás minden mennyiségben, emellett nem elhanyagolható a fakanál és nyújtórúd forgatása sem.^^ Szeretek olvasni is, bár tény, az elmúlt fél évben csak nagyon keveset olvastam. :( 

Még tavaly év elején készült, telefonnal. :)
18. Van háziállatod?
Hogyne lenne. És imádooom őket! ♥ Jelenleg négy hörcsög rettentő boldog tulajdonosa vagyok: a két idősebbik, a szülök, akik már szintén nálam születtek tavaly május 16-ra virradólag, Mancika és Mogyoró. Valamint a két fiatalabbik, Teodór áprilisban, Pitypang májusban született.

Sajnos, ha elmegyek egyetemre, valakinek oda kell ajándékoznom őket. :( Már most sajog a szívem. :/
Mancikám két napja alig mozog, úgy elvan. Két lehetőség jöhet számításba: vagy beteg és meg el fog pusztulni (akkor nemsokára Mogyoró is, mert egymás nélkül nem élnek), vagy vemhes a drágaságom. Én nagyon reménykedek ez utóbbiban. Eléggé megnőtt a hasikája is, de nem látom, hogy előbújtak volna az emlői...pedig úgy emlékszem, az szülés előtt pár nappal már látszik... Szóval félek. :( Ma reggel is az volt az első dolgom, hogy amint felébredtem, még félig nyitott szemmel két szobán végigbotorkálva kimentem a teraszra, megnézni. Még semmi, de drága Mogyoró nem mozdul el mellőle, olyan kis édes. :)
Amúgy azzal is tisztában vagyok, hogy hogyha Teodór és Pitypang túl is éli és meg is szokja az új gazdit, helyet, Mogyoró és Mancika már túl idős, szóval nekik egyenlő lenne a halállal. :(
Legjobb lenne, ha ők is jöhetnének velem egyetemre.^^ 



19. Kedvenc filmek?
Huh, hát van egy pár. :D
Lebilincselő karácsony - Kötelező program minden karácsonykor. Az már számomra nem is karácsony, ha nem néztem meg legalább egyszer. Tavaly előtt nagyon rossz volt, mert épp nem működött a DVD-m...végül sikerült megnézni. Tavaly meg nem itthon töltöttem a karácsonyt, de megnéztem karácsony előtt meg után is. :D
Prom - Nem tudom, egyszerűen csak szeretem. ^^
Kéjjel-nappal - Őt is nagyon szeretem, már nem is tudom számolni, hogy hányszor láttam már, de még mindig nem untam meg.
Szingli fejvadász - Ő a másik nagy kedvenc, szintén n-szer nézve, röhögve.^^ Legutóbb épp tegnap este a csajokkal. :) Nekik is nagyon bejött. :D
Aztán vanna a sorozatok, abszolut kedvenc a Gyilkos elmék. ♥ Mindig midnen mennyiségben. ♥


Aztán másodiknak jön a BONES. Nagyon szeretem a krimiket, nyomozós, korházas filmeket, így nem csoda, hogy kedvencek közt van még a Poirot, NCSI, Castle, Hawai 5.0, CSI:Maimi, CSI: NY, NSIC:LA, Vészhelyzet, Grace Klinika, Dr House, Döglött akták, Mentalista... hm, remélem, nem hagytam ki semmit sem.˘˘

20. Van testvéred?
Bárcsak lenne. :( De vannak olyan unokatestvéreim, akik tudom, bárhol, bármikor ott vannak mellettem, és ez kölcsönös. ♥

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Talán matek tanárnő. 5-6 év múlva biztosabbat tudok mondani. ^^

Ha tetszett nektek, Ti is kitölthetitek, akár itt megjegyzésben, akár a blogotokon. Kérlek, hagyj linket, hogy elolvashassam! :)
Azok a magyar lányok, akik már kitöltötték (a teljesség igénye nélkül): Zsófi, Bogi, CRaPTRaSH

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből