2012. szeptember 23., vasárnap

Teszt | Rimmel - Azure

Ez az egyik a Katitól kapott lakkok közül. Már akkor felismertem, hogy ez az Azure, mikor be volt csomagolva. :D

Először ezt a lakkot is Ingridnél pillantottam meg. Szerelem volt ez is első látásra. :D Most már értem, hogy Ingrid miért imádja ennyire! A szín valami csodás! Olyan igazi kék...jobb jelzőt sajnos nem tudok rá. :D
A képek sajnos nem adják vissza az igai színét, picivel sötétebb, mint a képeken.





Egy réteggel

Az ecsete nagyon jó, három réteget használtam, de elbír négyet is. Fedőréteggel két napja van a gyűrűs ujjamon és még sehol nem kopott meg. A többi ujjamon már másnap kezdett pattogni. Nem kopni, pattogni.  De majd fedőlakkal fogom használni. :D







Közben rájöttem, hogy van még egy hasonló árnyalatom, az AVON Blue Shock lakkja. De felkenve azért látszik, hogy sokkal kékebb és szebb a Rimmel. Az Avon lakkot úgy jellemezném, lilább a Rimmelné. :) A képeken nem olyan szembetűnő a különbség, élőben jobban látszik.






Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből