2012. december 25., kedd

Kreatív | Karácsonyi díszek és karkötő

Karácsony előtt készült pár dísz és egy karkötő barátoknak ajándékba, az utóbbi pedig Belinda csodás adventi játékára.

A díszek filcből készültek, gyöngy nem mindegyikre került, mert épp itthon voltam, mikor készültek, a gyöngyeim pedig Kolozsváron. :D De így is szépek lettek! :) Legalábbis szerintem. :)

Ezt a csomagot nyerte Romi, Belinda játékán. Már postára is tettem, remélem, pár napon belül megérkezik az új (és remélhetőleg elégedett) tulajdonosához. :)





Ezek voltak az első ilyen filc munkáim. Hasonlítanak a tavaly Dalmának készített filc díszhez.
A karkötőnek is van története. Ugyebár pont itthon voltam hétvégére mikor ezek készültek. A filcek itthon voltak, azokat csak most vittem fel Kolozsvárra (hogy aztán karácsonykor ismét haza hozzam^^), viszont fonalaim mind ott vannak, és csak pár színt hoztam. A fehéret pont nem! De aztán találtam valamilyent itthon, ám az valamivel vastagabb volt. De nem úgy ismertek, aki fennakad ilyen apróságokon, igaz? :) Hát én sem magam! Meg is oldottam: két szál helyett hármat használtam a zöld és piros fonalból.
Ha már megvoltak a színek ,ki kellett választani a mintát (előzőleg már kiválasztottam párat, most azt a pára kellett volna csökkenteni egyre). Sikerült is, de csak képem volt róla, hát készítettem hozzá mintát! :D Mire végeztem, egy kedves csomózó lány elküldte a mintát, összevetve nem is volt túl sok különbség a kettőben, a végeredmény pedig ugyan az. :) A bejegyzés végén mellékelem a mintát, hogy nektek könnyebb dolgotok legyen, ha el szeretnétek készíteni. :)







Az alábbi két dísz már Kolozsváron készült (látszik is, hisz van rajta gyöngy ^^) A szobatársaim kapták őket.
Egyik oldal

Másik oldal

Egyik oldal


Másik oldal
 Ebből az egyik Kolozsváron készült, másik a vonaton. :) S ha minden iga, épp útban van Nővérkémhez. :)



 Csoportkép Romi apróságairól:

Végezetül a beígért minta. köszönet érte Terkának:
Forrás
Áldott Ünnepeket Kívánok!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből