2013. január 13., vasárnap

Photo A Day | December 2012

Még júliusban készítettem egy hasonló posztot, akkor elég nagy volt az érdeklődés iránta, ám augusztusban elromlott a gépem, de arra gondoltam, decemberben újra nekivágok. :)
Most is csaltam egy keveset, hisz vannak régebbi képek is.

Day 1 - 8 óra
Még 8 óra van hátra, amíg a spárga beérik^^

Day 2 - Béke
Ezt a kulcstartót még évekkel ezelőtt csomóztam az egyik barátnőmnek

Day 3 - Amit viselsz
A muffint nagyon gyakran viselem, az aranyat pedig mindig.^^

Day 4 - Fehér-fekete

Day 5 - Felnéz
Miku is felnéz valamire. :)

Day 6 - Ahonnan származol
Az én szülővárosom Csíkszereda, sajnos saját képem nincs róla, de hozok egyet a világhálóról.

Day 7 - Csillag
Ő világít minden karácsonyi időszakban az ablakomban. :)

Itt elkövetek ismét egy kis turpisságot, mert több napot is egy képbe mutatok be, mer nekem mindegyik nap ugyanezt jelenti. :)

Day 8 - Akiket szeretsz;  Day 9 - Fotó+pár szó róla; Day 18 - Ami vidámmá tesz; Day 19 - S-sel kezdődik; Day 23 - Az öröm számodra_________
Vagyis a szeretteim, családom. Ők tesznek boldoggá, vidámmá, ők csalnak mosolyt az arcomra. :) És a szeretet SZ-el kezdődik, az SZ viszont S-sel! ;)

Day 10 - Alatt
A kis drága általában az alatt a rózsaszín fogkoptató alatt szokott tanyát verni. :) ♥

Day 11 - Édes
Mint a Milka csoki^^ Háttérben a kicsengetési kártyám. :D Na, felismeritek a nevem? :D

Day 12 - Haj
Eredetileg kalap volt, de végül átavanzsált az unokahúgom által készített hajfonatba.^^

Day 13 - Fények
A fáról.

Day 14 - Valami zöld
Ő a szekrényem ajtajának egyik lakója. :) Négy évvel ezelőtt kaptam karácsonyra.

Day 15 - Kint
Havas táj. Ameddig a szem ellát mindenhol hó. ♥

Day 16 - Amit te készítettél
Papírból készített csillag karácsonyfadíszek

Day 17 - Földön
Amióta elköltöztem otthonról, illetve beállt a hideg, a teraszról beköltözött az aloe a szobámba, a hörcsögös székecske alá. Olyan gyorsan növekszik ott! Kétségkívül a hörcsögeim nagyon jó hatással vannak rá.^^

Day 20 - Időjárás
Ez a kép aznak készült, hogy visszajöttem Kolozsvárra. Otthon egész nap esett a hó. ♥

Day 21 - Fa
Ha december és fa, akkor csakis karácsonyfa lehet. ^^

Day 22 - Dekoráció
A kedvenc karácsonyfadíszem. Az ilyen csepp alakú díszek a kedvenceink, sajnos nekünk csak kettő van, és azok közül is az egyik (pont a zöld) már rég óta törött. Évek óta keresem az ilyen alakú díszeket, de egész mostanig nem találtam. Amint megláttam, nem is volt kérdéses, hogy a kosaramban landolnak. :) És nem bántam meg, gyönyörű ékei voltak a fánknak! :)

Day 24 - Tradíció
Karácsonyfa díszítés, közös sütés-főzés

Day 25 - Ebédidő
Ez valójában szilveszterre készült, de pár nap ide vagy oda.^^

Day 26 - Rendetlenség
Azért próbálok úrrá lenni a káoszon^^ Több-kevesebb sikerrel.^^

Day 27 - Ahogy pihensz
Pihenés=alvás^^ Ha alvás, akkor csakis Abonnyal. Otthon néha Tatty Teddy is mellettem van meg amúgy is olyan kis cuki. :)
Másik lehetőség a pihenésre, melyet sajnos elég keveset használok mostanság, az az olvasás. :)

Day 28 - Hideg
A pezsgő miután kivettük a hóból.^^

Day 29 - Meleg
A kávém minden egyes nap♥

Day 30 - Ami mosolyt csal az arcodra
A hörcsögeim. ♥♥♥

Day 31 - Önarckép
Egy kép szilveszterről, amint lefejezek egy kígyót, helyesebben lefarkazok, mert a feje volt az utolsó harapás.^^ Én kegyetlen. :D

Az ötletek innen valók. Van januári is, de  még nem tudom, hogy elkészítem-e.:)
Remélem, tetszett nektek.:)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből