2014. február 1., szombat

Összefoglaló | Januári kihívás

Még mielőtt bemutatnám nektek a valentin napi kiívás első témájára készült manikűrt, úgy gondoltam, egy összefoglaló bejegyzés keretein belül visszatekintek kicsit a januári kihívásra.
Időhiány miatt jó néhány témát össze kellett vonnom, de ennek ellenére nagyon élveztem ám, s remélem, ezzel Ti is így voltatok. :)


Csak most vettem észre, hogy az ezüst mani lemaradt az összefoglaló képről. :D Annyi baj legyen, megoldottam így is a helyzetet. :)

Az én kedvencem a pöttyös és a leopárdos volt. Hát a tiétek?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből