2014. április 4., péntek

Lakkozz! Fotózz! Posztolj | Ékszerek

Sziasztok!

Sajnálom, hogy úgy eltűntem, de egyszerűen nem tudtam blogot írni. :/ Minden nap elterveztem, hogy na majd holnap, aztán este következő nap is úgy feküdtem le, hogy na majd holnap. :/ Pedig a manikűrök azok készültek ám! Lassan hozom majd róluk is a posztokat. Most a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! elmaradt bejegyzését hozom.

Túl sok kommentárt nem fűznék hozzá, csak annyit, hogy imádtam, egy egész hétig hordtam! :)








A szegecsekről véleményemet ITT olvashatjátok, megrendelni pedig ITT tudjátok, a VNX31 kód felhasználásával 10%-os árengedményben részesültök. :)

Nemsokára jövök az összefoglalóval és a következő forduló háziasszonyával!

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből