2014. október 7., kedd

NOTD | Kedvenc felső és kedvenc nadrág inspirálta mani

Sziasztok!

Tudom, ismét megkéstem, de majdhogynem el sem készültek ezek a manik. Nem igazán vannak kedvenc cuccaim, legalábbis nem olyan, ami érdekes is lehet, így elég nagy fejtörést okozott, hogy mit válasszak. Végül egy sima barna nadrágot választottam, mert tényleg ez a kedvencem, felsőnek pedig egy régebbi darabomat, egy pinket, amit már csak nagyon ritkán használok, de attól még szeretem.




Az új Rimmel lakkomat használtam alapnak. Sajnos nem lett olyan jó, mint gondoltam, türelmem már nem volt az elkészítéséhez és ez a végeredményen is látszik. Amúgy a nadrágom az barnább, így utólag visszagondolva talán nem is ezt a lakkot kellett volna használnom. :D

Kis egyszerű manit szerettem volna készíteni. Szerintem sikerült. (:




Nektek melyik tetszik jobban?

Szép napot,
Bella


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből