2015. június 21., vasárnap

Teszt | Miss Sporty 455 & Crush on You 062

Sziasztok!

Ma a két legutóbbi Miss Sporty lakkomat szeretném bemutatni nektek. Mindkét lakkra már régóta vágytam, legalábbis a homoklakkra igen, a másiknál inkább a szín volt az, ami régóta szeretett volna velem jönni. :) Nézzük őket egyenként.


Miss Sporty Crush on You - 062

Ez a harmadik Crush on You lakkom. Az előző kettővel teljes mértékben meg vagyok elégedve, sőt, imádom is őket. Sokáig gondolkodtam, hogy megvegyem-e ezt a feketét. Addig, hogy mire eldöntöttem, hogy megveszem, a DM-ben már nem is volt kapható. Végül csak rátaláltam, így hazajöhetett velem.


Mint ahogy a fenti képen is látszik, három rétegben fed szépen. Nem száradt túl érdesre, így nem akad bele semmibe. Az ecsete még mindig az egyik kedvencem: tömzsi és szépen a körömfelületre áll, jól lehet vele dolgozni. Azt nem tudom, milyen tartós, mert eddig csak egyszer volt a körmömön, mikor a tesztet készítettem, aztán rögtön mostam is le, de ha a többi Crush on You lakkhoz hasonlít, akkor szerintem ő is hosszan tartó.



Miss Sporty 455


Két rétegben nagyon szépen fed. Az ecsete szintén tömzsi, viszont vannak kiálló szálak az ecsetben, így elég nehezemre esett a festés. tartós lakkról van szó, én öt napig hordtam és semmi baja nem volt, igaz, fedőlakkal. A színéért egyszerűen odavagyok, nagyon örülök, hogy végül sikerült bezsebelnem.




Nektek megvan a két lakk közül valamelyik? Mi a véleményetek róla?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből