2015. augusztus 11., kedd

ManiCute | Csoki

Sziasztok!

Ma egy régi ManiCute témát szeretnék nektek bemutatni. Akkor éppen nem voltam aktív sem a blogon, sem a körömfestés terén, de utólag bepótoltam ezt a témát is, így kijelenthetem, hogy az összes eddigi témát elkészítettem, mióta tagja vagyok a  csapatnak. :)

Azt mondjuk meg kell még említenem, hogy a téma igazából a Csoki és kávé névre hallgatott, de mivel csak a csokis felét fogtam meg, így a címbe sem láttam értelmét belecsempészni. A manikűrt amúgy már akkor kinéztem magamnak, mikor jó pár hónappal ezelőtt a témát leszögeztük, ez azután sem változott, ezt a manit alkottam újra.




 Kicsit megbolondította a gépet ez a félig matt-félig fényes lakkozás, mert ezt a két képet leszámítva nem sikerült éleset ellőni. :D


Használt lakkok: Gabrini 3D 07 (nude), Rapsodi 354 (barna - csoki alapja), Avon Gel Finish - Mudslide (sötét barna), Leydi 773 (piros), CR Greentea (világos zöld), saját franken (közepes zöld), Rapsod 350i (sötétzöld), Golden Rose Carnival 15 (piros glitteres topper)

Anno a többiek ezeket alkották:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből