2015. augusztus 21., péntek

Tutorial | Tengeri élőlények

Sziasztok!

Mint azt a szerdai bejegyzésben ígértem, elhoztam az ott bemutatott figurák képes leírását is! Szerintem a képek nem igényelnek magyarázatot, de ha mégsem tiszta valami, kérdezzetek nyugodtan! :)








Hogy könnyebben be tudjam határolni, mekkora minta kell, egy négyzethálós lapra rajzoltam négyzetet, ennek mentém kentem rá az alap átlátszó lakkot, majd festettem rá a figurákat, végül fedőlakkal zártam. Pár óra (egy éjszaka) múlva szépen levált a minta a genotermről, méretre vágva a még nedves lakkozásra illesztettem, majd újabb réteg fedőlakkal fixáltam.

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből