2015. szeptember 26., szombat

31DC2015 | Day17,18,19,21 - glitter, half moon, galaxy, color

Sziasztok!

Ma egy újabb csokorral jövök a 31 napos kihívás manikűrjei közül! :)


Day17 - Glitter

Nem vittem túlzásba: egy réteg Saint Gill ColorShow 07-re jött két réteg Golden Rose Jolly Jewels 111-es csillámos lakkja, aztán akrillal festettem fekete sávot, erre került egy-egy világoszöld kő.


Day18 - Half moon
Egy nagyon rég nem használt Farmasi lakk szolgáltatta az alapot, erre festettem fehér akrillal a mintát. Akár az "érzéki minta" témára is jöhetett volna. :)



Day19 - Galaxy
Ezt a témát nagyon nem preferálom, így picit csaltam. A manit még valamikor júniusban készítettem, ha jól emlékszem, ez volt a második manikűröm ezzel a körömformával. Egy versenyre készült, de akkor is be volt szakadva a bőr az ujjamon, így nem lehetett szépen letakarítani a lakkot róla, úgyhogy végül nem küldtem be.
Igazából annyi lakkot felhasználtam, hogy felére sem emlékszek. Még az alaplakkban sem vagyok biztos. Amire emlékszem, hogy a csillagok fehér akrillal készültek, illetve a rózsák alá is került egy fehér alap.



Day21 - Inspired by color
Nagyon neon, de mégis kis elegáns. A Rapsodi 332-es és Safari 05-ös lakkokat használtam, erre jött az akril díszítés.




Az előző évek manikűrjei:



Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből