2015. szeptember 30., szerda

NOTD | Sötét szegecses

Sziasztok!

Nem szoktam ilyen későn írni bejegyzést, de most így jött össze. Tudtam előre, hogy hogyha nem fogom időzíteni, meg fogok késni vele. Mikor megláttam Timi témáit, rögtön tudtam, milyen manikűrt fogok készíteni. Aztán ahogy az lenni szokott, az élet közbe szólt. Épp felújítunk, minden a feje tetején van itthon, így sem a megfelelő lakkok, sem a kedv és idő nem úgy állt, ahogy szerettem volna.



Szóval végül vasárnap este jutottam el arra a szintre, hogy a szombat délelőtt lemosott körmeimet kifessem. De ekkor sem vittem túlzásba, csak annyira futotta, hogy a két gyűrűsujjamat leszámítva mindegyiket kifestettem az Essence Where is the party? lakkjával, a két megmaradottat pedig a Barry M Countess-ével. Aztán két nap hordás után, tegnap éreztem magamban annyi energiát, hogy befejezzem a manit. Nem tetszett, le is mostam, miután felkerült rá a Golden Rose Holiday 58-asával a csíkok és a szegecsek. A Barry M és Golden Rose lakkok amúgy akár egypetéjű ikrek is lehetnének.
Inspiráció innen.


Mindig elfelejtem, mennyire szeretem mind a Where is the party?, mind a Barry M és/vagy Golden Rose homoklakkját. Most is imádtam őket hordani.

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből