2015. december 16., szerda

24 Day of Christmas | Day 13-15: Christmas tree, ornaments, presents

Sziasztok!

Újabb hármas csokor manikűrrel készültem mára a karácsonyi kihívásból.


13. Karácsonyfa

Pár nappal ezelőtt említettem, hogy még van a tarsolyomban néhány BPS BP-01-el nyomdázott manikűr. Ez az egyik. Valójában ez volt az első manikűr, amit a lemezzel készítettem.
Már azt is említettem néhányszor, hogy az idei decemberi kihívás-maraton alkalmával próbálok minél több olyan körömlakkról lesöpörni a port, melyeket már nagyon régóta nem használtam.
A mostani alaplakkul szolgáló Safari 129-es bordó árnyalat is egy ilyen darab. Erre jött a Golden Rose Jolly Jewels 119 toppere, illetve a gyűrűs ujjamra a Moyra Metal Effect ezüst lakkjával a nyomdázás.



14. Díszek
Nagyon remélem, nem unja még senki a Tatty Teddy macijaimat. Én nagyon-nagyon szeretem őket, így ismét egy ilyen manikűr került a körmeimre. Pár nap múlva érkezik még egy ilyen témájú mani, de ígérem, idén az lesz már az utolsó. ^^
Mivel a kihívás témái között szerepel a karácsonyi fények önálló témaként is, ráadásul mikor elterveztem, hogy melyik napra milyen manikűrt készítek, egy karácsonyi témájú lemezem sem volt, egy percig sem volt kérdéses, hogy saját kezűleg készített karácsonyfadíszek fognak a körmeimre kerülni. Én annyira szerettem Radi díszeit (egyik, másik), hogy biztosra veszem, akkor is ezt készítettem volna el, ha előbb sikerül beszereznem a Moyra Celebration lemezét. ^^

Használt lakkok: Golden Rose Galaxy 23*, No name ezüst csillámos, Gabrini Glitter G 06 (kék csillámos), Rapsodi 309 (rózsaszín), Rapsodi 351 (ezüst) + fehér és fekete akril

Nem szoktam textúrált lakkokra fedőlakkot húzni, most kipróbáltam. Tetszett a végeredmény, még inkább csillogott, szikrázott az egész manikűr.


Nálam a bal gyűrűs ujjamra került a Tatty Teddy, a középső ujjamra, illetve a jobb kezem középső és gyűrűs ujjára jött a díszfüzér. Többire pedig a GR homoklakk (vagy inkább csillámlakk?).





Instagramon is láthattátok már a sztárfotót. :3 Viszont megmutatom itt is.


15. Ajándékok
Ez a mani szintén Radi egyik körömtippje alapján készült. Három manikűr volt a karácsonyi kihívások során, amiért növelgettem és féltettem a körmeimet, az egyik a fenti Tatty Teddy, a másik pedig ez a mostani. Szerencsére szép nagyra megnőtt, így jól tudtam dolgozni. :) Nekem a végeredmény is tetszett.

Használt lakkok: Leydi 773-ből és Essence Redvolution lakkból kevert piros, S-he Stylezone 195 piros csillámos, franken francia alap + fehér és fekete akril


Nektek melyik volt a kedvencetek? Nekem abszolút a Tatty Teddys. Egyszerűen imádtam hordani. :3 Csoporttársaim is megdicsérték. :)

*Itt szeretném elsírni, hogy jártam. Mikor a macis manikűrhöz vettem elő a lakkokat, előbb a kék csillámos lakk rózsaszín társa került a kezembe, a Golden Rose Galaxy 18. Hát az teljesen összeszáradt! nem tudom, a képek mennyire adják át, de az összes lakk nagyon pici helyre összement. Kicsavartam a kupakot, erre az ecset is benne maradt, mert az is "belekötött" a lakkba. :( Ki kellett dobnom. Nem lepett meg, mert nagyon durván sűrű a Galaxy lakkok állaga, én ezért nem is használom őket, csak nagyon ritkán. Viszont így is rosszul esett, hogy meg kellett tőle válnom, mert amúgy szép lakk volt. :(


Ti jártatok már így?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből