2016. január 15., péntek

NOTD | Azok a '80-as évek - 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal


Sziasztok!

Úgy döntöttem, részt veszek ZsebBoszi kihívásán. S holott én a '80-as években még csak terv szintjén sem léteztem, azért nem okozott nagy gondot a témák kitalálása. Olyannyira nem, hogy az első témára rögtön két rajzfilm is beugrott. gyerekkorom két legkedvencebb rajzfilmje. Volt egy olyan érzésem, hogy ezek tuti jók lesznek. Aztán rákerestem: mit ad Isten, tényleg a '80-as években készült mindkettő!
Az, hogy annak idején milyen profi rajzfilmeket gyártottak, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy én a ezeket a műsorokat a 2000-es évek elején néztem, szerette meg.


Mint azt már bizonyára kitaláltátok, mutató-és középső ujjamat Mr. Fogg, a gyűrűs- és kisujjamat pedig elbűvölő kedvese ihlette. Az már sajnos az arany máz alatt nem igazán látszik, hogy a színátmenet barna-nude-kék lakkok elegyével lett létre hozva.


Használt lakkok: AVON Mudslide (barna), AVON Creme Brulee (nude), AVON Marine Blue (kék), Rapsodi 309 (rózsaszín), Rapsodi 334 (lila), Rapsodi 339 (kék), Essence Make it golden! (arany csillámos topper)

A többi Willy Fogg rajzfilmet is néztem és szerettem, de mindhárom közül ez maradt a kedvencem. :)

Ti ismeritek a rajzfilmet?

Nem lövöm le a poént, hogy mi a másik nagy kedvencem, holnap jövök azzal is! :)

A ti kedvenc gyerekkori rajzfilmetek melyik volt?

Többi alkotás:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből