2016. március 15., kedd

NOTD | Március 15.

Sziasztok!

Sok magyarázatot nem fűznék ehhez a manikűrhöz, azt hiszem, a cím és a színválasztás magáért beszél. Nálunk, Romániában sajnos a március 15. nem munkaszüneti nap, így a megemlékezések is délutáni órákban (idén pl. 4-től és 5-től) vannak megtartva. Én viszont abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az egyetem, ahol tanulok, a Sapienia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, magyar egyetem, a Magyar Állam is jelentős összeggel támogatja, így nekünk hivatalosan megadták a mai napot. :) Míg elemista és általános iskolás voltam, szintén szabad volt a nap, mert mint Petőfis, számunkra ez a hét ünnep volt. Ekkor volt a sulihét is, remek programokkal, 15-én pedig ünnepélyes beszédekkel, előadásokkal, koszorúzással. Szóval ez az ünnep valahogy "belém nevelődött". idén is szerettem volna visszatérni a régi iskolám ünnepélyére, sajnos nem sikerült. Talán jövőre! :)


Nektek hogy telt a mai napotok? Szoktatok megemlékezésen rész venni? vagy csak otthon, csendben emlékeztek nemzeti hőseinkre?

Szép estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből