2016. május 9., hétfő

ManiCute | Secret garden

Sziasztok!

Erre a témára egy kifestős-virágos manit szerettem volna, viszont a csomagom még mindig nem érkezett meg (három csomagot várok, egy több mint két hónapja, másik hatodik, harmadik hetedik hete van úton...-.-), kézzel nem volt időm-kedvem-energiám festeni, így kerestem egy olyan mintát, amit ki lehet festeni - és nem utolsó sorban szeretem is.



Persze, a matricát sikerült ismét ferdén felapplikálni... ezzel valahogy mindig bénázok. Szerintem azért, mert nem látom, hogy épp hol vagyok a körmöm felületén , mikor felteszem. Szóval ezt még gyakorolni kell. :D




Gyerekkorom óta nem színeztem, viszont decemberben, mikor Cincnek baglyos szinezőket kerestem, magamnak is nyomtattam párat. Csak most vettem őket elő, de csak picit színeztem. Majd talán nyáron jut rá több időm is.


Boldogan állapítottam meg, hogy a filcek még 10 év után is tökéletesen működnek. :D

Forrás

Ez most ilyen lett, de ha megérkezik végre a virágos nyomdalemezem (hangsúly a "ha" szócskán), mindenképpen fogok azzal is alkotni színezőset. :D

Nézzétek meg a többiek alkotását:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből