2016. június 26., vasárnap

Boldogság gyűjtemény #5

Sziasztok!

Ez a hét elég zsúfoltra sikeredett, honap kell befejezzem az államvizsga dolgozatomat, így minden ekörül forog. Nem is nagyon voltam kint a héten, csak ha tényleg fontos és halaszthatatlan dolgot kellett csinálnom. Azért néhány boldog pillanat még így is akadt a héten. A tovább után mesélem, hgy mik voltak ezek! 😊



Édesapám meghatódott, mikor apák napja alkalmából felköszöntöttem. Ő nem is tudta, hogy aznap ünneplik ❤ rátaláltam egy régi karcomra a Moly.hu-n, jót mosolyogtam rajta, már nem is emlékeztem az esetre, de most olvasva felelevenedett az emlék ❤ biztató e-mailt kaptam a témavezetőmtől ❤ megjött egy régóta várt üzenet ❤ Gomez gólja - nagyon szeretem őt, sajnáltam mikor kimaradt a keretből és ugráltam a laptop előtt, mikor az egyik felkészülési mérkőzésen ismét megpillantottam, így érthető, hogy a meccsen nyújtott sikereinek is nagyon örülök ❤ gyerekkorom és általános iskolás legjobb barátnőm írt rám, gratulálva a ballagásomhoz ❤ vitathatatlan, hogy nem csak az EB eddigi leggólgazdagabb mérkőzése volt a szerdai magyar-portugál, de a legjobb is ❤ Cristiano Ronaldo hisztizik - nem tudom, itt a blogon említettem-e már, de nagyon rühellem CR7-t, így legalább olyan örömöt okozott a toporzékoló kirohanása, mint a 3 magyar gól ❤ éjjel kettőkor még itt, Csíkszereda utcáján is a RIA-RIA-HUNGÁRIA jól ismert rigmusa hallatszott be a szobámba ❤ reggel magyar sikerekről olvasni az újságban ❤ tanulás közben a nyitott ablakon át hallani, ahogy a magyar és román gyerekek versenyeznek, hogy a RIA-RIA-HUNGÁRIA vagy a RIA-RIA-ROMANIA hallatszik hangosabban ❤ egyik barátnőmtől megtudni, hogy Kowáék augusztusban jönnek EMI-táborba; eddig biztos volt, hogy idén nem megyek [előző két évben (2015-ös élménybeszámolóm) is csak Cinc miatt voltam egy-egy nap], most már az a biztos, hogy egyik nap ott leszek ❤ anyukám megdicsérte a manikűrömet - aki olvas már egy ideje, az tudja, hogy anyukám sosem támogatta a hobbimat, kifejezetten csúnyán néz, mikor lakkozok, így hatalmas öröm, ha egy-egy manit megdicsér ❤ megrendeltem az államvizsga dolgozatom fedőlapját ❤ Geráé lett az EB csoportmérkőzéseinek legszebb gólja, ráadásul toronymagasan nyert! ❤ végre vásároltam chia magot, remélem vasárnap este végre időm is lesz kipróbálni (úgy tervezem, hogy egy szünetblokkban összedobom, következő szünetblokkban, ami a magyar-belga meccs lesz, elfogyasztom); már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mit tud ❤ a héten lesepertem egy kicsit a port az angoltudásomról, sőt, még három új kifejezést is megtanultam


Nekem így hirtelen (meg a jegyzetemből puskázva is) ennyi boldogság jutott az eszembe.

Ti minek örültetek ezen a héten?
Az esti magyar-belga mérkőzést fogjátok nézni?

Csodás vasárnapot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből