2016. június 3., péntek

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Autó

Sziasztok!

Picit késtem ezzel a mostani fordulóval. Ezen a héten Bree adta a témát.
Még pár héttel ezelőtt készítettem egy manit, de az annyira vállalhatatlan volt, hogy a gépről is töröltem, nehogy tiszta véletlenségből valahova felkerüljön. :D Akkor úgy voltam vele, hogy ezt a mostani fordulót kihagyom. Aztán múlt héten Bayern meccs alatt akadt meg a szemem a mezükön virító Volkswagen logón. Az legelső manin az Audi jel volt, az is a Bayern miatt, 2019-től ők lesznek a mezszponzorok.


Nem akartam egy teljesen új manikűrt készíteni, ezért a múlt héten viselt manit egészítettem ismét ki. Remélem, nem unjátok még. :D Ha az előző átalakulásaira is kíváncsiak vagytok, akkor azt itt megnézhetitek. :)

Nagyon szerettem ezekkel a félgyöngyökkel . Amúgy is nehezemre esett ezt a manikűrt lemosni, hát még így! Tuti fogom még ezt így használni! :3






Használt lakkok, termékek: AVON GelFinish Sheer Shimmer, AVON Matte Grey Cement, Golden Rose Paris 124, Rapsodi 351BPS zig-zag szalag, BPS színes félgyöngyök, fekete akril

Nektek hogy tetszik az újragondolt mani? :)


Nézzétek meg a többik alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből