2016. június 10., péntek

NOTD | EURO2016

Sziasztok!

Későn jelentkezem ezzel a poszttal, pedig a mani még hét elején elkészült. Remélem elnézitek nekem, de csak most értem haza. ma volt az egyetemen a ballagás első etapja. :) De erről majd úgyis lesz jövő héten egy részletes bejegyzés! ;)


Aki követ Instagramon vagy régóta olvasója a blognak, az tudja, hogy hatalmas foci rajongó vagyok. Így nem is volt kérdéses, hogy készítek egy EB-váró manikűrt.

Romániai magyarként szerintem természetes, hogy a román csapatnak is szurkolok, a német válogatott meg örök és legnagyobb szerelmem.

Alapnak a Golden Rose Rich Color 70-es fehérjét használtam, a gyűrűsön még száraz ecset (azt hiszem, PAncsinál láttam ezt a magyar kifejezést, addig eszembe sem jutott a drybrush technikát "magyarosítani", pedig én aztán nagyon tudok haragudni, ha egy olyan magyar szó helyett hazsnálnak angolt, amire amúgy van magyar kifejezés) technikát alkalmaztam a Natty 462 nude árnyalatával.


Ez a kép készül el először, még fedőlakk nélkül. Nekem így még jobban is tetszett egy picit. :)


Most el megnyitót nézni.

Ti nézitek megnyitót? Hát a meccseket fogjátok? Van favoritotok?

Szép estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből