2016. június 11., szombat

NOTD | OMD2013 - Day16: Ruffian

Sziasztok!
Erre a témára két manikűrt készítettem. Az első volt meg előbb, pont az volt rajtam, mikor megjött a LadyQueen csomagom. A csipke mintás lemezt vártam a leginkább, így érthető, hogy rögtön ki is próbáltam.





A piros lakk a már sokszor emlegetett, örök nagy kedvenc piros, az AVON Gel Finish Candy Apple-je, a fekete sávot fekete akrillal készítettem, nyomdalakként a Moyra No. 35 szolgált,míg a minta a LadyQueen BC-09 nyomdalemezről származik.




Melyik verziót szeretitek jobban?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből