2016. július 3., vasárnap

Boldogság gyűjtemény #6

Sziasztok!

A hét elég gyorsan elszaladt, azért néhány apróságot sikerült összegyűjtenem - többsége még mindig az egyetem és a foci EB körül forog.



Múlt hétvégén még nem voltam benne biztos, hogy az államvizsga dolgozatomat sikerül időben befejeznem. Vasárnap viszont már kezdtem látni az alagút végét. ♥ A dolgozatírás hajrájában csak a német és magyar meccsek idejére engedélyeztem magamnak kis pihenőt, így örömködhettem Boateng bombagóljánál és végre Podolski is pályára lépett ♥ Még mindig könnyezve énekeltem a magyar himnuszt, ismét láttam a nézőtéren székely zászlót is - remélem, egyszer én is helyszínről, teli torokból és tiszta szívvel szurkolhatok a csapatnak ♥ A hétfői meccseket nem néztem, a hátam már nagyon sajgott, de édesanyám szurkolt helyettem meg édesapám helyett is.^^ ♥ Kedden átjött egyik gimnáziumi barátnőm, készített rólam és Rékáról diplomaképet. Nagyon sokat nevettünk. Jó volt pár órácskára kikapcsolódni. ♥ Kedden befejeztem az államvizsga dolgozatot ♥ Végre nyugodtan alhattam ♥ Szerdán lakkoztam és tartottam is egy mini film-maratont, már hiányzott mindkettő ♥ Csütörtökön kivettem a nyomdából a kész dolgozatot ♥ Megjött az eMag-ról rendelt ventilátor és porszívó - végre elviselhető itthon a hőség ♥ Volt egy kis cuki katicabogár vendégem. Nem tudott kirepülni egyedül az ablakon, így kivittem a szárítóba és onnan repült ki ♥ Rátaláltam két régi fülbevalómra is, egyik sem volt még használva, de hamarosan pótolni fogom a sok éves elmaradást ♥ Megkérték az egyik unokatesóm kezét ♥ Az ablakom a focipályára néz, tegnap lent játszottak a gyerkőcök, mikor megérkezett a fiúcska, aki a kapuba állt be, az egészen ezt skandálták: "Megjött Király Gabi! Megjött Király Gabi!" ♥ Utálom ha 11-esekkel dől el egy mérkőzés sorsa, pláne, ha a csapatom az egyik fél... ezek az izgalmak nem valóak nekem, tegnap is a szívem ugrott ki a helyéről... azon mondjuk nem tudom, hogy inkább sírjak, vagy nevessek, hogy ilyen kvalitásokkal rendelkező focisták ennyire ne tudjanak kapura lőni, vagy éppen olyan gyengén lőjék meg a labdát, hogy azt a kapus simán fogja, függetlenül itt most attól, hogy német vagy olasz játékosról van-e szó. Végül azért csak sikerült Neuernek védenie és Hectornak betalálnia, így németek első ízben tudtak győzni az olasz válogatott ellen, bejutva ezzel az elődöntőbe. ♥ Manuel Neuer lett a meccs embere.

Ennyi volt az én boldogság gyűjteményem. Kíváncsian olvasom a tieteket is!

Kellemes vasárnapot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből