2016. július 25., hétfő

Boldogság gyűjtemény #9

Valahol ott vagyok én is a tömegben^^

Sziasztok!

Kicsit megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, mert múlt héten fesztiváloztam. A többi bejegyzést tudtam időzíteni, ez viszont nem egy olyan poszt-sorozat, amit előre meg lehet írni. :) Úgyhogy egy napos késéssel mutatom a múlt heti boldogság csokrom:



300 követő ♥ közös meggyleves készítés unokatesómmal és a lányával - én voltam a főszakács, ők a kukták, azt mondjuk nem gondoltam volna, hogy a családon kívül más is enni fog belőle, pedig így lett - de végül mindenkinek ízlett ♥ éjszakába nyúló grillparti ♥ új ismeretségeket kötni ♥ totyogó babák a táborban ♥ séta Tusnádfürdőn ♥ hatalmasat beszélgetni a kempingben ♥ régi ismeretség barátsággá alakult ♥ random összefutni volt osztálytársakkal ♥ Rúzsa Magdi koncert - nem azt mondom, hogy ő a kedvencem, de szeretem a számait és most is nagy bulit csapott ♥ fél órás telefonbeszélgetés Aliz barátnőmmel ♥ élőben látni Feke Pált és Szente Vajkot, sajnos beszélgetni, közös fotót készíteni róluk nem tudtam ♥ random összefutni unokatestvéreimmel, akikkel aztán reggelig buliztam - nem vagyok nagy buliba járó, akkor is csak éjjel egy-kettőig maradok, most meg reggel hatra értem haza és az éjjel minden pillanatát élveztem ♥ érezni, hogy szeretnek és vigyáznak rám ♥ személyesen találkozni Bogival ♥ Sandra Bullock filmek ♥ mise - évek óta ne járok, most felüdülés volt részt venni a szentmisén

Így hirtelen ennyi jutott eszembe, pedig biztos vagyok benne, hogy még volt más is. :) Összességében megállapítható, hogy ez volt az eddigi legjobb Tusványosom, de ami még fontosabb: nekem vannak a világ legjobb unokatestvérei! Ezt mindig mondogatom, de a fesztivál alatt újra és újra bebizonyosodott. :)

Nektek hogy telt a múlt hetetek? Voltak jó pillanatok?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből