2017. január 30., hétfő

ManiCute | Kedvenc szín

Sziasztok!

Az az utóbbi időben ritka alkalom van, mikor időben sikerült posztolni a bejegyzést. A manikűrt még otthon készítettem, január végén. Pont mielőtt visszaindultam volna Moldvába. Akkor még nem is tudtam ezt a témát, de nagyon jól jött az elkészült mani mára. :)


Nagyon szerettem ezt a manikűrt. A használt lakkokat még otthon vásroltam, és örülök nekik, mert nagyon szeretem őket. A zöld lakk pont az egyik kedvenc árnyalatom.

Használt lakkok: Moyra Océane, Moyra No. 104, Moyra No. 45, Moyra No. 03, Rimmel Love Glitter A Crush On You + BornPrettyStore BP-X06 nyomdalemez.


Nektek hogy tetszik? Én imádtam hordani.

Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből