2017. március 1., szerda

Teszt | BPS bőrvédő folyadék

Sziasztok!

Ma egy újabb teszttel készültem a számotokra, melyet a BornPrettyStore webáruháztól kaptam tesztelésre.


Nagyon cuki kis dobozban érkezett. Az üvegben 10 ml anyagot találunk. A kupak sajnos lejár, így csak fotózás alatt tettem vissza, azóta nem bajlódtam vele, mert enélkül is lehet használni. Az ecsete hagyományos, olyan, mintha körömlakké lenne, az üvegcse ugyancsak. Téglalap alakú, amit én azért szeretek, mert könnyebb a tárolása.





Nincs másik peeloff-fal tapasztalatom, így nem tudom, másik hasonló termékkel összehasonlítani. Eléggé merevre szárad, néha repedezik is, de az ujjaim nem ragadnak össze tőle. Leszedni sem nagyon sikerül egyben, csak darabokban, és néha picit meg kell kaparászni. Viszont a feladatát ellátja, és könnyebb a köröm körüli bőrt megtisztítani.



A fenti teszthez a BPS sötétkék holo lakkját, a Moyra Labyrinth lemezt és a Moyra No. 03-as fehér lakkot, BPS karácsonyi "taknyos" nyomdapárnáját és a hozzá küldött lehúzót használtam.




Ennél a manikűrnél a Moyra No. 03-as és Miss Sporty 455-ös lakkok szolgáltak alapként, erre nyomdáztam a Moyra No. 943 Nina lakkal a BP-L006 lemezről. A kis- és mutatóujjamra az Essence Go Bold! lakkja került.



Az utolsó manikűrről közelebbi képet ebben a bejegyzésben nézhettek. Ahogy a fenti képen is látszik, alapnak a Moyra No. 943 Nina lakkot használtam, gyűrűs ujjamra került egy réteg az AVON Mineral Crush Diamond homoklakkjából, míg a középsőre a Moyra Metal effect ezüstjével nyomdáztam a BPS karácsonyi "taknyos" nyomdapárnája és a hozzá tartozó lehúzó segítségével. A felhasznált lmez pedig a Moyra Visuality volt.


Innen rendelhető meg, ha megtetszett
Nem csak ebben a neon narancs színben, hat másik közül is lehet választani.

Born Pretty Store weboldalán még számos, körömlakk és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!


Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből