2017. március 9., csütörtök

Teszt | Rimmel Love Glitter - A Crush On You és Quenn of Bling topperek


Sziasztok!

Ma két Rimmel körömlakkot szeretnék bemutatni nektek, melyeket még tavaly év végén szereztem be. Nagyon szeretem a glitteres lakkokat, a zöld-kék párosba azonnal beleszerettem, míg ilyen arany szilánkosat az OPI és Essence aranyszilánkos óta szerettem volna beszerezni, eddig sikertelenül.


Love Glitter 034 A Crush On You
Ahogy azt az üveg oldala is hirdeti, fedőlakkról van szó. Ennek megfelelően átlátszó lakkban úszkálnak királykék és smaragdzöld glitterszilánkok.
Annak ellenére, hogy fedőlakkról van szó, megkövetel még egy réteg fedőlakkot, különben a glitterek színe nagyon hamar kezd lekopni, sajnos én megjártam.



Rimmel Love Glitter 030 Queen of Bling
Már említettem, hogy aranyszilánkos lakkra régóta fájt a fogam. Sajnos itthon semmilyen márkától nem volt alkalmam beszerezni. Igazából ez sem volt tudatos vásárlás, csak sétáltam az üzletben, s mint mindig, megálltam a körömlakkos polc előtt, megláttam, kézbevettem... és akkor jött a felismerés, hogy jé, ezek glitterszilánkok! Onnantól megnem volt kérdéses, hogy velem jön-e avagy sem.
Ahogy a képen is látszik, különböző mérető glitterek úszkálnak átlátszó alapban, fedőlakk hozzá is kell.


Az üveg kiszerelése, az ecset, kupak mind a szokásos Rimmel formát hozza. Én szeretem őket, bár a henger alakú üvegek tárolás szemponjából nem a kedvenceim, de ez legyen a legkisebb problémám.
A az alábbiakban szilikon alapon próbáltam ki a lakkokat, először fehér és fekete részen, majd színes lakkokra kenve.






Nektek megvannak ezek a lakkok? Esetleg a Glitter Love kollekció más darabja? Mi a véleményetek róluk?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből