2017. november 29., szerda

NOTD | Törökországi Pamukkale-től a Stonehenge-en keresztül finn rock-koncertig

Sziasztok!

Picit elmaradtam az európai túrás kihívással, pedig a manikűrök időben elkészültek.


Az első elmaradt téma Törökország volt. Sokat gondolkodtam, míg végül egy Pamukkale tó által inspirált manit készítettem.


Az Egyesült Királyság témánál kicsit csaltam, mert egy 2015-ben készült manikűrömet mutatom be ismét, melyről még több képet ezen a linken nézhettek meg.


A harmadik ma bemutatott ország Finnország. Én tinédzserkorom egyik kedvenc bandájának, a finn The Rasmus együttesnek a Black Roses lemezét vettem alapul.


Hogy tetszenek a manikűrök?

Szép estét!
Bella Nézzétek meg a többi manikűrt is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből