2018. február 4., vasárnap

Legek 2017 - Best of 2017


Sziasztok!

Picit eltűntem az elmúlt pár hétben, nem is fogok szabdkozni miatta. Gondolkodtam is, hogy mi legyen a hagyományos Best of sorozatommal, de a blog fennállása óta minden évben volt ilyen összegző, így idén sem szerettm volna ezt kihagyni.



Magánélet terén mozgalmas évem volt. Februárban haza költöztem Moldvából, jóformán szellemi roncsként. Márciusban szakítottam az akkori barátommal, ami hatalmas megkönnyebbülés volt. Szezonmunkát is kaptam, amit nagyon szerettem csinálni, ráadásul a társaság is nagyon jó volt.Az áprilisem nagyon jól telt. Aztán május elején elkezdtem a kösmör tanfolyamot. Júniusban unokatesóm férjhez ment, júliusban barátnőmmel voltunk két napot Tusványosra, megvolt az évi minimum egy Kowalsky meg a Vega koncertem.^^ Augusztus elején találkoztam a legjobb barátnőmmel, Cinccel, körbevezettem a szülővárosomban, együtt tudtunk tölteni néhány órácskát. Augusztus végén vizsgáztam a körmös tanfolyamon (és most januérban kaptam meg a diplomám, így hivatalosan körmös vagyok^^). Szeptemberben kezdtem az új munkahelyemen, aztán eljött az október... és hatalmasat fordult az életem, mikor a munkahelyen megismerkedtünk a párommal. :) A november és december a hétközben munka-hétvégén utazunk egymáshoz körforgásban telt el, de egy percét sem cserélném el, hisz jelenleg boldogabb vagyok, mint valaha. :)

A sűrű évet a manikűrjeim száma is megsínylette, 2012 óta, mióta ez a hobbim, egyikévben sem készül ilyen kevés manikűr. De ennek ellenére sem volt könnyű kiválogatni a kedvenceimet. Végül azért csak sikerült leszűkíteni a kört 10 mnaikűrre.


Idén nem tudtam kedvenc lakkokat válogatni, mert tényleg nem volt ilyen, ahogy kedvenc könyveket sem. 2017-ben nem olvastam olyan sokat, és abból a néhányból sem tudok egy olyat kiemelni, ami meghatározó élmény lett volna a számomra. Inkább az egyszeri olvasásra jól megjárja vagy a nagyon szenvedős kategóriába tartoztak.

Előző legek: 20162015 - 2014 - 2013 - 2012 - 2011

Valószínűnek tartom, hogy a 2018 még a 2017-es évnél is szegényebb lesz bejegyzésekben, manikűrökben, de bízom benne, hogy így is szerettel fogadjátok és olvassátok majd a bejegyzéseimet. :)

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből